22 December 2011

balik kmpung xsempat tanam jagung

aku kan patutnye nk ikot homerun ke Temerloh tpi disbbkan mama berkeras nk balik kmpg jugak2 wpon dh mcm lmbt nk balik.. aku pon berbuat baik lah dgn menemankan mama pulang ke kampung.. bgitu lah chite nye.. dh brape thun plak aku x menjejakkan kaki ke sane kan.. haha..

so balik jugak aku, mintak balik kul 4 from opis and mintak D teman kan beli tiket bas and lantas menhantarkan aku ke hentian bas untuk naik bas kul 1145 hari yang same.. balik keje, xmandi, kemas beg, g beli tiket, minum jap, angkat beg balik Perlis.. bayang kan!! sila bayang kan!

dlm bas yang subhanallah nye sempit and xselesa, aku main tibai aje beli tiket.. serius.. mcm naik bas sapu pon ade.. smpai ke butterworth masuk nye, kedah tue x die pusing 1 negeri baru die antar kiteorg org2 perlis nie.. dri jam 12 mlm sampai ke kangar dlm kul 10pgi.. terbaik..

smpai ditempat kejadian.. aku melihat skitar.. muke tebal aje, segan... dh lame kot xbalik seakan2 merajuk, pdahal xde apepon.. haha.. semua ank2 buah semua dh berlari2.. yang 1 dh jdik 2, yang 2 dah jdik 3..

FUN!! like serius fun aku balik kali ni.. balik sbb sepupu rapat aku lah kawen.. mude lagi, tpi ya lah seru die dh smpai so nikah lah die ngan org Mata Ayer, jauh jugak lah.. dieorg kate dekat.. sengal..

nikah mlm sabtu, majlis kenduri ari ahad tue.. xde pon sanding2 nie.. maybe Perlis xde sanding kot.. entah.. aku xpenah pegi majlis belah2 Perlis.. teruk gile aku nie.. =p

makan mmg super sedap.. suke gile Som Tam, Ayam Sambal and Gulai Rebung die.. sedap bangat! and aku nie kan suke kueh2 kampung mmg itu ajelah yang aku layan, kueh kapai terbang, kueh karas, kueh goyang, bahulu semua.. sedaaap.... teruk kan?

senin pagi aku brangkat balik ke KL naik bas kul 10 pagi and ari selase aku keje =)

thanks for dis trip.. hapy wpon kejap aje.. dieorg dh racun aku suruh balik raye tahun depan.. siap Wa buat ayat sedih lagi "asyik kami aje ingt kt die, tpi die xbalik pon.. xhengat pon kt kami" T__________T
yerlah.. after dis aku balik kerap2.. janji ade bihun sup siam ferevet  =)

 ni nk g umah pengantin perempuan, culik die bawak balik belah lelaki plak

nie kt umah pengantin perempuan

ma and me, adik aku nie entah mane die snap =p

mama and ipa.. nk g umah Cik Pah, berangan nk makan cucur jagung tpi xde..


ps - dgr2 org duk Australia pon nk tunang dh.. urm.. sy crik awk sebenarnye, lame sgt dh kite lost contact..

No comments: