22 October 2011

bajet retis

aku bukan kaki make up... tpi kdang2 naluri seorg wanita nie kalah jugak... **mengelabah! haku suke tgk Mai make up2.. mase lepak ngan Mai & D ari tue ade acara make up2.. haha.. aku mmg xmau diconteng kan muke.. tpi aku duk selongkah beg make up mai.. byk brang die.. and die mmg suke bab2 make up nie, siap g kelas..

aku suke berus utk pakai bedak tue.. aku nie terencat jugak, sbb mase keje and ikot org make up xde pon terase nk beli ape2 pasai make up kecuali bedak muke, and eye liner aje..
bajet retis aje nk pakai berus kt muke, xnk pakai span muke... sunguh2 sengal ubi... lepas nie g opis nk pkai bedak lah kirenye~
td kuar ngan mama, first skali aku pegi elianto carik berus.. bhahahahahaha... ape yg dh rasuk pale aku nie... beli jugak sebatang berus.. balik tue terus pkai bedak kt muke.. erk~

nk beli kasut xde size... T____T nk sgt2 pau mama beli kasut, 15hengget lepas less 70% wey.. sape xnak.. tpi yerlah, niat jahat kan.. padan muke sepasang pon xdapat.. menci i..

and atas niat jahat itu, aku pau mama nie :


sedap nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

and aku kuar duet tuk beli brg masak spegathi aje... hehe.. yerlah... sy ank mama syg... mmg mengada2... haha.. 

ptg kuar ngan D, lepak kt whitecoffee.. lame xsembang... kalu ngan die, mmg mcm2 benda jdik tajuk utama.. nice aaaa... ade niat2 nk pegi penang dis kames + jumaat... errm....



ps - besok?? nk golek kt umah aje... mlm nie nk tgk Kungfu Panda 2 =)

No comments: