22 October 2011

bahagia ke kamu?


aku?
aku hapy aje.. bahagia bersame2 family, dan rakan2... kembang atie jugak lah atas beberape sbb lain.. oklah tue... bersyukur tau!!
bersyukur aku ckup makan pkai, aku ckup bahagia duk ngan family... xyah nk membebel sgt lah.. haha..

bile ckp psai bahagia luar dan dalam
bahagia ke?
jiwa + raga ko bahagia ke?
ke ko tipu nie?
ko saket kan sbenar nye?
kan?
kan kan?

__________________________________________________________________________________

end!!

tau tak?
bahagia nie isu sensitip?
yang ko xleh tuju pada sesetgh org
and jawapan nye
KO XDE KT TEMPAT AKU, SO KO XTAHU APE YG AKU RASE
ATIE DAN PERASAAN NIE XLEH NK TIPU
ATIE DAN PERASAAN NIE BUAT KO XPIKIR APE KO BUAT

wooooooooooooooooooooooo...
hebat nye!!

tpi betoi lah tue... otak mmg tak berfungsi kalu ckp psai hatie dan perasaan ni..



ps - nk duduk citu jdik bodoh kayu @ bergerak perlahan2 mule idup baru???

No comments: