09 January 2011

yg sebenarNYE

1. aku seorg yg gayat a.k.a takut pada ketinggian lebih dri bahu aku sndri

2. aku seorg yg suke memasak wpon agak2 bru dlm arena bahan2 masakan dan dapur

3. aku seorg pengemar selipar lebih dri kasut sbb mudah sarung and selesa pakai

4. aku tak takut lipas, cicak dan tikus mase bernyawa, bile dh mati aku jdik geli

5. aku leh dgr musik live kuat2 tpi tak boleh dgr radio dlm kete kuat2 sbb mudah pening

6. aku sebenarnye tak tahan pedas

7. atas katel aku ade 9 bijik bantal berbagai bentuk, sbb aku takut tidu sorang

8. aku start betoi2 nekad pakai tudung mase umo 19

9. aku suke lelaki pakai suar pendek sbb nampak comel

10 . enrty nie akan bersambung dri semase ke semase kalu aku rajin nk update =DD

suke2 nk listkan YANG SEBENARNYE tentang aku... xkesah kalu ade sape nk list jugak yang sebenarnye tentang korang =) leh jugak tau ape2 yg xtahu kan... 

ps - FOLEBER alone T_T

No comments: