28 December 2010

sudah bertukar



slama nie aku suke pakai modzilla firefoxx sbb mudah and ade persona yg cntik2 ut diriaskan... bahahahaha... and akhirnye aku berkenalan dhn google crome... yg sebenarnye dh lame dh  tgk org pakai...  aku mmg jenis lambat ckit nk terima benda2 baru soo aku relax2 aje.. still pakai modjilla dgn bangga nye..  sbb aku ade jugak dgr2 pasai crome nie lembab lah, beratlah... kalu tenet slow xleh bukak lah.. ape lah... so disbbkan tenet aku sndri kurang stabil aku bertahan..

and smlm aku terase gatai tgn nk dowlod crome... bahahahahahaha... terus aku pakai smpaii skrg... mmg xbrape  cun pon... stakat nie pengunaan nyer agak2 laju lah.. die ade tema jugak.. byk gak lah choice leh pilih2 kan... same jugak mcm modzilla punyer persona..

setakat ini aku berpuas ati.. aku ade 3 enjin membuka internet **bile di BM kan mmg buruk.. bahahahaha... and ade jugak yg lain2 and aku kurang arif pasaii itu.. 3 nie pon dh OK dh.. =)


 comel lah plak... bahahahahahaa~


ps - biar lambat asal selamat der~

5 comments:

Kc Kasedah said...

aku rasa chrome terbs,kalau nak dibandingkan ngn IE. daymn!

ANXP said...

chrome lg laju dr mozilla. tp slalu crash. aku pakai mozilla sbb bleh plug-in skin. x main la persona. hahaha.

ckindollah said...

KC : ikot kan logik.. skrg nie dh xde sape pakai IE.. bahahahahahha...
xcool =p

anep : tue lah aku slalu dgr, crash jugak kan... persona cool ape..
tpi crome dh beat aa =DD

Kc Kasedah said...

aku pakai IE utk dgr radio secara on9. haha daymnnn,betul kata anep,chrome salu crash. tp laju dan sng!

ckindollah said...

streaming IE leh menang kot... tpi tue lah... mengikotkan tenet aku yg slow nie..

bile try bukak MOD ngan CROME, crome lagi cepat... bestt lor...
modzilla slow~