07 December 2010

hate hate #9

eeee.. TANDAS awam a.k.a bukan tandas umah ko

aku xpenah trase nk ckp ape2 pasai nie.. tpi ini dh over da limit bile ko, sbagai org xreti atau xterase ati langsung meninggalkan semua bahan2 dlm perut ko secare bersepah2..
ape bodohnye manusia, kalu kt public toilet xreti flush, dh siap membuang ko boleh bantai blah aje.. serius ko ade masalah mental... aku dh agak2 lame jugak xgemar pegi toilet kt stesen minyak, sbb dieorg agak2 kureng jge bersihnye toilet and aku terkena... DAMN!!
aku terus terase loya dan xlalu makan akibat ternmpak, aku nyer sendri pon aku xpenah tgk, nie kan aku secare tibe2 kena tgk org lain nyer... T_T
aku dinasihatkan utk TIDAK melihat benda2 kotor utk kesihatan otak yg baik.. bile aku xtgk benda2 kotor ingtan aku ok ckit... and skarang aku traumaa... xnk dh masuk toilet duduk yg ditutup cantek sbb bile kite angkat dat tutup terus terase nk muntah darah T_T
sumpah aku TRAUMA smpai skrg, xleh terima hakikat dgn ape yg aku lihat... SO PLZZZ... jgn ko ingt toilet yg bukan KEPUNYAAN ko, ko leh wt suke ati ko... mmg lah ade cleaner, pastu cleaner tu nk kena hadap mcm2 pe'el org... mmg babi lah ko wt org mcm tue.. pikir lah kalu ko yg kena basuh najis2 yg bersepah2 tue.. BODOH aaaaa ko... eeeeeeeeeeeeeee.... najis kot, kalu ice cream ka jem strawberi ka ape ade hal... and ingt lah sikit, toilet tue bukan bapak ko yang punyer... bahahhahaahahhahahahahahhaa... org lain pon nk guna jugak, kalu ko kena musti ko marahh kan??? **same aje...


ps - kalu kt umah takut plak nk tinggalkan ape2 yg mengotorkan toilet... JEBON betoii!!!!!!!!!!

No comments: