07 December 2010

bile aku tgk bola sepak

secare totalnye aku bukan lah seorg fanatik bola sepak lgi2 nk tgk team Msia yg lawan.. mmg tidak lah aku nk stay up smate2 utk melihat sekumpulan lelaki mengejar, mengelecek, menyepak, menanduk bola yg sebijik... so tipikal minded utk org yg xminat bola..
wt si fanatik yg aku mule kenai sperti ikwan, daniel, aban, amay dan lain2 persepsi dieorg tentang bola nie mmg mcm2.. ade yg minat sbb tue, sbb nie lah.. smpai kan semua kejadah player dieorg kenaii.... jgn kate player, semua luar dalam dieorg tau.. punyer lah detaill.. DAMN.. =DD

DAN aku??
bahahhahahhahaa.. hanye menjdik penonton wajah2 kacak pemain2 bola sepak tersebut **sila sepak aku kuat2 tuk pengakuan brani matie ini... bahahahahaha =p
last nite ade Arsenal lawan ape entah, aku duk melayan si ikwan tgk... tiap kali fokus player aku kate encem, tiap kali dieorg bwak bola aku kate encem.. sexy dan so onnn... bahahhahahaha.
smpai ikwan.. urmmm... ikwan siap kuar fakta mcm2... and aku still fokus tgk player nyer yg mude remaja... uuuweeeeeee.... =)


YANG SEBENARNYE
aku minat lah tgk, formasii dieorg, strategi dieorg, cre dieorg bukak mase main, laju nyer dieorg main **tuk player luar shaje.. dh lame aku xfokus tgk bola.. hebat gile dieorg nie.. laju nak mampus.. lari xbentii2... rindu plak zaman2 berlari2 di padang.. and aku main bola sepak dulu.. wpon aku xckup fit tuk main bola tpi syiokk jugak.. sekali skala gelak kan org yg totally kaki bangku... =DD


mamat german yg dh wt aku tibe2 minat Arsenal.. kalu lari2 muke die jdik merah mcm nk meletop.. comel T_T


die ni sexy nk mampus.. bahahahaha... xleh nk fokus.. asyik tgk die larii aje... aduiii abg.. p jadik model lah =DD


ps - entry gatai utk kali yg kebrape aku xhengat dh T_T... bahahhahahahaha... **lantak lah~

No comments: