26 December 2010

beberape ari kebelakangan nie

hayooo... aku xleh tidu scare stabil dan nyenyak nyer.. berpindah2 tempat tidu dh jdik rutin tidu aku.. kejap dlm bilik kejap ke depan hall, kejap masuk balik blik, kejap masuk bilik mama tidu sebelah die, then kuar balik masuk bilik balik... T_T
aku xleh tidu.. terlelap pon 2 -3 jam pastu mate dh terang balik... tiap2 ari minggu aku push diri tuk gegeh keje ataupon berjalan.. kalu x mmg aku akan saket2 badan, mcm penat org keje berkebun.. DAMN!!
nk kte banyak pikir aku xbyk pikir.. keje banyak tertangguh sbb jiwa aku xde, semangat xde... tpi emosi aku OK aje.. xde plak emo2... apelah nk jdik same aku nie... T_T


ps - nk betoi kan balik mase tiduk.. bile aku leh jdik manusia normal balik nieh?? T_T

2 comments:

Kc Kasedah said...

aku rasa mak ko kene cari air penawar laa

ckindollah said...

bacer yasin dah.. minum air yasin dh.. T_T
semangat yg ilang~