06 December 2014

Reunion with my love one

Haaa.. lame nye tak menaip... sjak ade twitter nie dh mcm2 benda dh kt ctu aku taip... what so ever lah ladies... aku tetap gini aje... sooo last 28 + 29hb nov my beloved lela rani kawen... lame gile tak jumpe die so aku gedix lah nk jdik dayang2 dpt lah kain buat baju... saje suke2 disamping dpt jumpe kawan2 lame + bjimba tanpa batasan... **hamboii mcm lupe diri aje... mmg lupe diri, b dh bjinggut tggu kt kete aku xabes gelak lagi... bhahaha.... Kalu laki org lain, maybe dh dsuruh tinggai kt citu aje... haha... so majlis nikah blangsung kt istana lame, ade balai rong dlm tu so nikah kt ctu, ade raptai scara kecil2 then start around 830.. semua pkat2 dok bsile ajelah kt citu... kebas kaki cik non, haha.. xleh nk ngelat sbb byk menteri dok kt belakang... nk ubah duduk pn nmpak xbest... hehe.. we all jdik penyambut tetamu jugak, aktiviti tmbahan lah... hamboii dato ct, wangiii kemain... manehh nya, kulit die mcm kulit baby tau...  hehe...
Pastu makan, ade lah nari2 ckit... aku makan ajelah... heee.. sedap, nasik ayam kambus... patut nye acara kawen nye 4ari 4mlm tpi mmg dok ler teman nk g semua acara nya, so teman g yg nikah + sanding aje... setel dlm kul 1130.. sambung acara bsok plak...
Picc tmpat snding nye, grand... hee... aku dh penah pegi wedding adik die so dh leh agak mcmane aturcara majlis... so smpai2 crik meja, pastu duduk bang bong bang bong ucapan yada yada yada... M daud kilau masuk... walauuuwey... makan time... hehe... **m daud kilau masuk opening utk start mkn, lambat juge dlm 930... huh!! Makanan die mmg ohsemness.. nie mmg kena dgn tekak + selera aku... so mkn byk ckit, almaklum lah jauh... nanti smpai umah lapa balik... kannn... artis lagi 1, ahmad nawab... kalu ade dj dave lagi power lah...
By 1200 bru bransur2, kalu ikot nak try  tiduq kt  picc mlm tu.... bhahaha... jumpe lah junior2 kesayangan hati hamba dat day... ramai juge... ambek gmbr tak benti2, kembang pipi asyik senyum aje... balik tu nk dijadikn chite, aku jdik tukang tolak kete juge,  kete junior aku break down kt tgh putrajaya nun... nasib baik konvoi 3 bijik kete... ade jge teman die... kul 230 juge smpai umah lepas setelkn kete semua... ape2 wedding lela rani mmg ohsemness...
Aku selalu doakan yg baik2 utk lela rani, semoge die bbahgia selalu + hapy sgt2 dgn dunia perkahwinan nie... cpat2 dpt baby... harus ok! Love u so strong...
Ps - panic attact juge bile kenduri xckup kusi mejaa... heee...



No comments: