20 June 2014

lame xsembang

bluurgghhh...

lame jugak tak update secara rutin di sini...
aku ade percutian tragik nk update.. haha.. nanti aku get ready gambar and update here lah senang =))
and aku skrg jobless.. whaaaattt!!
not lah so bangge dgn dis thing, tpi aku bole rest kan minda + kepala otak scara baik... Alhamdulillah dpt duet kutu utk bulan 7.. so boleh lah beraye beli ckit2 yang baru... maybe spasang sandal wanita yang cun + tahan lama and spasang baju kurung...
**puase pn belom lagi... yeahh!!

bhahahhahahhaahhahaha..
last week 14hb jun, aku ready kan candy booth for ecah wedding... and aku ngah tggu photographer kasik gmbr... sbb aku so fuckingly bz dat day... dri sekadar jaga candy booth, kepada penyambut tetamu, kepada pengapit, kepada si penjaga pengantin yg berpeluh2... ok... kecoh senah, kecoh... wedding mmg kecoh.. bhahahahahahaha... but i love it... be part of everything last minute thing mmg aku lah tue... =p

ape2 pn mmg dh setel semua, ecah pn dh honeymoon... =)

and next week dh puase yer.. =) xsabau rse nye... rse nye nk balik kampong lah puase nie.. mcm rse nk menikmati masakan kampong... and nk sgt2 berpuase dgn tok limah dis year.. kalu boleh nk raye dgn die...
tpi rye tahun nie maybe rye KL sbb adik aku pn keje first raya...
boleh lah tue =))

bufday B tinggai 2 hari lagi... haaa... get ready! xde lah suprise mane pn... tpi boleh lahh... haha...
love u so much!!


ps - xsabau nk makan nasik himpit + kuah kacang....

No comments: