12 April 2014

blast weekend

hye hye..

just short trip and gud things happen =)
thankyou baby for bring me along and have some fun time with Tersanjung13, XRDM, Sete Star Sept..
hehe.. aku penyebuk tetap aje dalam journey yang pendek tpi manis nie..

bermuler dengan hadko grande.. buat kt gombak aje.. thank God yang xjdik buat dalam hutan ok.. Hujan selebat2 nya dat day.. and kami safe and sound aje kt Uprising.. suke! byk band stay kt HQ.. so to be part of it.. kami berusaha yg amat terbaik utk sediakan benda2 basic untuk tiduq and mandi... makan? mamak bawah lah.. haha..

Kae and Kiasu mmg xlupe aku... hahaha.. **nak jugak.. baiik~
and semua bjalan lancar.. atleast lepas ape nk dibayor nye.. penting ok.. untuk rolling over da cost and things... adelah ckit2 missed comunication yang comel2 aje..
ok.. balik and tiduq.. besok nye masuk ke singapore... yeppaaa! lame jugak masuk sana.. rindu ok! kali nie masuk naik van.. as simple as dat.. jemm ckit2.. then boleh masuk dengan mudah.. Alhamdullillah... tahu.. aku xpenah tak rase takut utk masuk negara orang.. seram.. sejuk tangan2... walaupon aku bukan lah jahat, muke suci.. bhahahahaha... tpi seram.. sbb imigresen dieorg garang...

kami sampai lambat utk show... sorry morry pada orgenizer.. kami tak nak jdik gini... van problem... hurm... sedih hati saya... tpi nasib baik dieorg cool and sgt2 memahami kejadian yang jdik... and lepas show yang cepat dan padat tue.. terus gerak ke resort yang dah disediakan... yeah! best giler... xpenah kecewa ok kalu amir, shai yang buat benda jadik... aku selamber aje mandi, sembang ckit2.. tiduq.. haha.. penat giler kot... aku jaga booth sete.. masyuuuuk....


besok nye amir bawak kami jalan2 arab street.. hehe.. xjdik masuk Jb lekas2.. so jalan2 dulu.. kami tuang minyak.. mengigil.. 20dolar aje.. jdik besau bangat... hahah.. pastu kami jalan2 makan kt murtabak zam2.. and try nasik briani die... ohmaigad.. sedak! kami dh jdik terpisah 2, kami 4 org lepak kt area arab street and yang lain dh lepas ke lion head.. haha.. 40minit jugak bjalan...

ptg dlm kul 4, masuk Jb.. jemm + chaos kat border mcm biase... then masuk dengan senang hati... hehehe... lambai2 ckit kt imigresen malaysia cnie... jumpe lah budak2 semua... hug2 and kish kish... lame benar tak jumpe nina gomes, lynnlaloy, miena menot.. kan... sembang2 ckit kt mamak yang kompom aku xkan pegi dh.. sbb air die xsedap... haha.. terus ke venue.. =)

aku jaga kedai lah mcm biase.. ohsemness.. show singkat aje, sbb band tour aje kan... so lepas tue balik ke umah cabi utk mandi manda and stay 1 malam.. aku pn chillax and akan tunggu talib utk balik kL =)

selamat pulang ke kL dengan 2 bijik van, 6 org... aku, nana and talib 1 van, and yg lagi 1 budak2 XRDM and pdoih...

thanks baby =) me love u so much!!



No comments: