02 January 2014

Perangai

lepas makan kemas meja // kalau meja penuh xyah lepak lame2, cepat2 makan...

bunyik simple aje, tpi susah nk buat... kan... pembersih sgt tue xlah jugak, tpi xsuke semak meja time makan.. kalau ade air2 abes aku lap semua.. biar nampak selesa mata memandang... bukan freak ass ke ape.. tp dh jadik habit...

bagi aku kite mmg tak di asuh utk buat pon, kalau makan kt luar lah... lepas makan kemas meja + buang dalam tong sampah.. utk fast food line.. no! mmg kite tak di suruh, sbb ade aje pekeje die kemas kan meja kan.. ok fine dengan statement ade pekeje akan tolong kemas kan.. tpiii... ya Tuhan, gaye ko makan mcm tikus... bersepah2... plastik bungkus bersepah, kentang bersepah, sos cili berterabur atas meja... mcm budak tak sekolah boleh?

and aku ade prasan, kalau makan kt kedai makan biase / warung skali pn... nk tindan2 kan pinggan pn depa rse xberbaloi buat... sembang lah depa dekat meja pinggan berterabur, cawan ade 11 bijik atas meja, air berselerak atas meja... boleh eh mcm tue.. biaaaaar aje.. nanti ade pekeje dtg kemas lah.. kan kan.. aku lemas perut tgk.. bhahahahahahah...

benarnye aku nk ckp pasai Ikea.. last month kot aku g makan... ok.. kongsi meja ngan ade uncle nie.. aku duduk aku tindan2 pinggan aje.. pastu ade pekeje die dtg kemas.. ok.. aku tgk meja depan aku... subhanallah nye selerak, family arab.. jgn katelah die nk tempuh pinggan yg bersepah.. dh abes makan dkat 15 minit, xgerak jugak.. sembang pum pang pum pang... pastu wat2 xnampak aje ade org nk pakai meja.. mcm biase... kan.. biar aje org berdiri ngan makanan.. xde rse nk blah lekas2 so org lain leh dok + makan...
so fucking selfish...
ohhhh please lah, consider lah other people... maybe ari nie hari die, bediri pegang makanan.. besok luse hari ko plak bediri pegang makan, xdpt duduk baru ko tau lah...

benda kalau ikot logik akal nye simple aje :
Tempat crowded @ tempat yg flow org nye ramai, mcm tak benti2 --- bukan tempat utk melepak!!
**tue bagi aku lah, nk lepak lame2 gelak mcm org giler g lepak cafe @ coffee house lah.. mamak kaaa... HELOOO~

and aku tgk perangai selfish nie smpai ke kenduri kawen gitu... xrse bersalah langsung lepak dri kul 11, and pick hour kul 12 - 2 tue.. nampak nie mmg ramai org tpi xde rse nk bgun lepak tmpat lain ke ape ke.. smpai org berdiri2 tunggu meja nk duduk makan.. buat muke tahik aje.. haiyoooo... ikot hati aku nk sound aje, tpi kang mencemar majlis plak... bhahahahahahahahaha...

selfish biar bertempatlahh... its 2014 & u still fucking stupid??



Ps - =)



No comments: