05 August 2013

hapy bufday to me

kejap nye dh bulan 8.. and bufday aku pn menjelang tibe.. hehe.. ohMG.. aku smakin meningkat usia kan..
haha.. masih tak percaya umor makin beranjak laju..


and Thanks buat B, si D and KC.. hamboi semua name huruf aje.. hehe..
buat makan2.. and D bawak makan ke concorde,KL sahur ramai2 ngan kawan2 nye juga.. sedap + byk pilihan makanan.. buke ckit aje, sbb dh tau nk melantak banyak kt hotel kan.. haha..
steamboat die pn sedap.. wpon tak byk choice and yang rendam2 tue.. and air die kasik air kosong aje.. aku nk lah sirap ke sarsi ke.. kan.. haha..
aku nie bukan nye suke minum air masak sgt.. tpi kembung jugak lah bergelas2 air kosong tue.. asal abes aje ade org datang tambah =))
thanks D, merase teman g makan kt hotel.. hehehe...

gmbar recycle dri insta aje...

and mase bufday aku, B belanje makan kt uptown damansara.. mule2 g jumpe KC kt publica, dibelinya aku kek cekelat and mashmellow... ahhh.. sedap oh kek nya.. pasti akan aku lepak bens and try2 ape lagi makanan yang ade kt citu =))

hadiah aku, lepas raye nie lah kot bru smpai.. haha.. lmbt.. tahun nie xbeli ape2 utk diri sndiri... tgk lah.. maybe sbijik power bank @ wallet kulit baru utk diri sndiri... raye nie aku xshopping pn xleh nk mewah.. ohh.. tak lupe jugak.. aku beli tiket mew utk diri sndiri... boleh lah... janji hadiah kepada diri sndiri kan.. =))

moge tahun nie dan tahun depan, yang best2 aje utk aku... =) thanks buat B, yang always always always buat aku ketawa.. syang aku gile2... kan kan... Syukur ade nye kamu, wpon slalu tak dgr cakap.. kan kan..
hahahahah... love u so strong =)) **doakan yg baik2 saja...

ps - nk beli sandal cantek lah... bile entah nk beli.. haha...

No comments: