10 June 2013

utk kesihatan

kesihatan yang sehat utk tubuh bdan yang sehat.. amende ko nie.. bhahahaha..
aku kan dh nk menganjak 30an.. ohmaigad.. 30 in 2 years.. ape yg aku dh buat utk diri sndiri.. xde.. jelo, telur ayam.. hahahahaha.. skrg nie nk bru rse nk jage badan.. dh saket sgt rasenye.. dh tak rasa muda lagi.. tue die.. nk rase mude mcmane lagi gamaknye... haha..

so aku decide lah nk makan vitamin ckit2.. atleast toksik2 yang di bertahun2 dlm badan nie kuar lah jugak.. dri die jdik kanser dlm badan kan.. alert ckit ngan tubuh badan yang bukan makin mengecil nie.. dh makin mengembang dgn jaya nye.. sad but true.. kena diet.. kena.. **tapikan nk puase dh.. lupekan diet.. bahahahahahahaha...

slow2 lah.. **slow2pn aku beli sekali 3 pack vitamin wanita nie.. haha.. moge tabah dan habiskan.. sbb nk tgk hasilnye.. nanti cantek lah i.. bhahahahahahahaahahahahahhhaha...
nie vitamin utk kesihatan wanita, hormon balance, kasik PMS kurang ckit.. yerlah aku kn mcm singe lapar kalau time2 PMS tue.. nasib baik lah kimi tue sabau aje ngan aku.. kalau ikut hantu aku time PMS mmg xde sape yg lekat.. hahahaha.. and ubat nie serius membantu.. maybe die kurangkan saket pinggang + saket pale seblom bulan mengambang tue kan.. so die relax kan aku abit.. mcm drug.. so me love it..

lagi 1 vitamin C, hamboii kan... aku ambek vitamin2 bantuan nie utk kurangkan saket... aku nie antibody xkuat.. aku sndiri tau lah.. mudah saket.. kalau senggugut tue mcm dh di ambang maut dh.. aku malas asyik nk makan panadol.. xbaik juga utk badan.. kalau kt umah aku boleh lah tidu sepanjang hari, tpi kalau keje aku kena telan jugak panadol.. xbest oh.. lagi2 aku senang demam... sebulan tue musti ade demam.. ambek lah vitamin C.. moge dijauhkan dri demam tak semene2 nie.. yang tibe2 datang kan.. hehe..

keluar modal utk sehat... utk diri sndiri.. so xpayah nk kedekot kan.. moge aku tak hangat2 tahi ayam.. hahahahahahaha.. teruskan usaha murni utk diri sndiri... =))


ps - Jaga kesihatan, mase mude makan jamu... heeeeeeeeee...

No comments: