26 October 2012

110mm plak dh...

aku dh lame benarnye tak survey2 camera.. so mcm dh xuptodate lah ngan model2 bru... so ade lah saje2 bukak page polaroid kl..
just go to  fb and crik polaroid kuala lumpur.. byk body2 yang kacak2 and super gojes there.. and aku rase harge die xde lah smpai 500 ke 1k utk body yang comel.. aku suke tgk dat camera bukan sbb output die.. aku lebih kepada body and luaran.. hahahahahahaha.. but yet aku mmg suke klasik body... ahaaa..

and berbalik pada lomo kite.. 110mm plak dh... aku bru2 tgk aje nie itupn dalam web site.. yang entah bile aku akan ke pavi utk survey camera bru.. hukhuk.. susah nk ke sane.. menyampah sbb jemm and parking yang harge nye xlogik dek akal kan.. hehe.. nanti one day mmg nk ajak jugak2 aby jalan2 pavi.. **ade modal and sy akan beli trus..

and dis one 110mm film body camera..
kreatif gile kan body die? damn... ofcos modal utk filem die boleh tahan jugak lah.. mahai harga film nye dri yang filem biase.. kalau nk and sanggup then boleh lah.. aku belom nk sanggup lagi.. hahaha.. aku benarnye lebih suke usha dis one.. holga.. 
TARAAAA!
simple but nice body.. oldskool ckit lah.. mcm camera lame kan.. yang penting built in flash... aku mmg nk sgt2 camera ade flash.. tue aje.. then lens die leh jdik biase and fish eye antara specs die yang aku suke jugak.. and ofcosssss sbb die ade kaler merah.. heeeeeeeeeeeeee... cantek bangat nie.. tpi aku xpenah try pegang lagi kt kedai.. tpi sure dis is ohsem =)

ari tue pon ade sembang2 ngan cabi pasai die nk jual camera filem die... oldskool gile.. aaaa.. body dat camera mmg nice... mmg berkenan sgt2.. tpi aku takut aku terosak kan ke ape ke aku kan super kasar.. syg sgt2 kalau camera tue rosak kt tangan aku.. kang nahas aku nk mengrepair nye ke ape.. wpon xde lah mahai smpai ribu2... mmg cantek sgt2.. tpi xpelah kot... biar2 lah dulu.. aku study2 yg lain2 dulu.. cabi dh tahap power dh dngan camera film.. aku bru2 nk pegang balik after bercuti lame.. hehe..

maybe one day aku dapat body yang aku nk... InsyaAllah =)


ps - ktenye nk kumpul duet... penipu.. hahahahahaahahahahaahahaahahaha... 



No comments: