01 September 2012

plan . plan . plan

asal ade cuti lebih 2 ari dri sabtu dan akhir.. segera2 merancang nk ke mane.. hehe.. akhirnye tercapai jugak cite2 nk ke bukit tinggi.. berjalan2 ke france village..
and habiskn cuti dgn bernas.. =))

dan plan yang seterusnye menyusur..
kalu ikotkan byk yang berbayang2, byk yang teringin.. lgi2 sbb nk jumpe kawan2 bagai.. hapy moment.. always build in hapy moment wit kimi benarnye.. syukur bangat dapat yg xpenah kesah get along + memenatkan badan melayan kerenah aku dan kwan2 aku.. haha..

merancang ke sabah, ke gig2 band luar dtg, sedang bersusun2 aturcara.. ade lagi holiday yang bkal meyusul.. yang kecik2 saje.. dgn bajet yang super ciput.. haha.. asalkan terluang, berpeluang mrase tempat org kan.. tue aje point nye.. rest, tgk tmpat org, makan dan dpt moment yang bru tuk dri sndri..

wpn org kate "xluak ah kalau x g holiday merata, xluang ah xsmpai ke tempat skian2, xbest pon tempat skian2".. bagi aku kalu ko xde cite2, udah lah... biarkan org yang punye impian dan cite2 murni nie teruskan juang nye.. haha.. belajar2 terima dan paham.. bukan kondem padahal jeles.. #eh

dan impian aku seterusnye : melaka dan JB.. serius sumpah aku teringin nk stay and berjalan sakan kt melaka dan JB... xpuas skadar dtg gig.. makan sekedai 2, ribut2 nk balik KL dh.. **sbb selalunye merase ke tmpt org sbb gig aje.. haha..

ape2 pon.. doakan kesihatan semua baik2 shaja.. dan boleh berjalan sakan lagiii... insyaAllah =DD

ps - xsabau nk update psai g bukit tinggi and jumpe miena tuzikan..

No comments: