14 August 2012

ikotkan hati, mati

ikotkan nafsu naga aku nie.. abes dh advance yang secoet nie aku kerjakan.. byk benda nk beli.. puaskan nafsu.. puaskan keinginan mengiler yang ade nie.. tpi..........................................................

pasrah!
redha!
sedar diri!

perjalanan bulan 9 tue bute lagi.. jauh amat.. and sudah tidak berpuase lagi... perut perlu di alas selalu.. bhahahaha.. perbelanjaan mengiler..

aku decide belikan ape yg perlu aje... simpan2 duet utk yang tetap dibayar.. and belikan jiwa makanan sedap dan manisan sesedap rase.. ckuplah...
lepas syaitan terlepas nie, aku harap hasut2 ia jdik bisik2 bodoh aje kt otak nie..
bayangkan skrg nie aku masih terpikir2 nk bayar 167 utk sigur ros.. masih berkire2.. aku jdik berkire sgt2 lepas tolak itu ini.. haha!
kedekotnye aku kt dri sndri..

ape2 pon.. aku nk lepaskan raye dulu... have fun and enjoy raye nie.. makan makan dan makan.. aku akan bercuti dri jumaat nie smpai ahad depan nye.. syukur! berpeluang bergolek sakan di umah..


ps - cepat2 lah cuti raye.. xsabar nk balik kampung.. =)

No comments: