25 July 2012

ckp org pandai...

kan??

aku prasan lame dh.. tpi disbbkan kite nie di asuh punye adab dan terlalu menjaga hati org a.k.a mlas nk tegur nanti sentap hati mak nak kan.. aku biar ajelah die trus buat perangai meloyakan tue.. **aku reti ke tegur perangai org? aku xpenah tegur aku rase... kecuali awk lah kimi.. hehe..

randomly

aku ckp jugak psai org.. bile aku dh terckp tu makne nye aku dh smpai tahap meluat @ benda tu dh over da top lah.. kalu stakat secuit secoet aje aku buat xtau aje.. lantak lah.. ko bukan umor 5thun nk kena bentuk lentur lagi.. dh bangke dh..

lagipon spesis gini mmg xmakan bentuk dh.. dh buluh nk ukir2 buat tabung boleh lah.. bhahahaha.. aku diam kan aje..
biarlah die nk kate org ape pon.. kdang2 nmpak mcm meludah kel angit.. tpi ape kan daya.. bukan die sedar dan paham pon.. 
dan aku jelik bab menaya org aje, kutuk pong pang pong pang.. tpi lagak nye die lebih dri org tue.. maybe die lupe.. @ dh mmg tabiat nye begitu.. 

tue ajelah kot..

aku tibe2 nk ckp psai nie.. dh lame sgt aku telan.. ade 1 entry yang panjang berjela aku taip.. kalu aku publish tue.. aku xtahu lah.. bhahahahahaha..

just have fun, jgn nk serius sgt lah lahanat!!!


ps - tak puase lagi.. =p


No comments: