09 May 2012

lebih tertarik

DULU aku susah nk suke org berbadan sasa nie.. **nie ayat jage ati ye... bhahahahaha.. maksud aku org berbadan sdikit besar dri aku..
first jumpe dewa ku pn, die xdelah besar mane.. atas sogokkan aku dgn kek dan benda2 manis die mengembang dgn jaye nye.. bhehehehe.. and lepas dri itu.. aku rase selesa dengan org yg bdan berbdan sdikit besar dari aku.. and imaginasi aku kni lebih terarah kepada mamat2 yang bercutting comel and sexy di mata aku iaitu berbdan sedikit besar dari aku **nie pn ayat jage atie.. bhahahha..

suke sgt sbb die kompom2 lah lebih besar dri aku kan..
bhhaahahhahahaha.. ini akan menampak kan aku kecik aje.. xpenah sedar dri bdan sndri dh makin kembang mekar.. kunun2 mantain kecik.. padahal dh same besar dh ngan yg jalan sebelah..
bagus jugak ilusi ni.. buat aku trase xkesah dgn bentuk bdan sndri... hehe.. bagus kan.. keyakinan diri di sedut dri teman yang berbadan kunun2 sexy tue.. =DD

second yang best, die nie kompom2 jaguh makan.. and aku leh join makan skali... gitu.. mengambil kesempatan nie.. aku mmg kaki makan.. kalu leh 1 ari tue 18 tempat baru nk try.. biar pecah perut janji puas atie kan.. haha.. and kompom nye kalu aku ajak, die xpenah kesah untuk makan skali.. and kalu aku xabes makan die lah yg abeskan.. kan tak membazir tue.. sy suke tau.. 

and rase selamat aje.. gitu... trase ade org duk kawal ketat aku time kuar same2.. hamboii... jaga2.. i ade pengawal keselamatan sndri.. haaaaaaa.. xde sape brani nk culik aku... almaklumlah di kawal ketat.. bhahahahhhaha.. best kan.. kalu aku ngan org yg kurus, mcmane lah die nk selamatkan aku.. aku dh lah mcm nie.. kalu pengsan ke, terpitam tepi jalan ke.. xde sape nk tolong pikul.. bhehehe..

dan bile aku tibe2 brazam nk diet ke tibe2 nk kurus ke, adelah  motivasi ckit.. "ko boleh nye kin, kite diet same2, kite bet" ---- ayat amay rahman yg dulu nye gebu sekarang dh cekeding dh.. siap buat tangan lgi.. sexy dah... aku?? haaaaa.. mcm nie lah.. terus kalah bet.. bukan mkin kurus.. makin gebu.. and ya lah kan, ade lah pendorong kurus lagi.. sbb kc pn ngah diet n ngah joging... aku nie entah bile nk termotivasi xtau lah.. hahahaha..

aku tergerak nk menaip nie sbb kc dh tegur aku dh makin kembang.. tpi aku xpenah sedar pn aku dh gemuk.. mule sedar bile start sarung seluar and trase ketat.. oh shit!
aku kena kurang kan makan mlm scare kerap nie.. hehehehe.. kurang kan makan, bukan bermaksud xmakan terus.. and air manis tue mmg kena kurang kan lah.. teruk plak ketagihan aku skrg nie.. melampau..

moge dgn puase and diet aku yang bakal bermula.. aku kembali berstamina and tidak ade lebihan lemak di perut lagi.. haha.. insyaAllah..


ps - bile jalan sndri rase perut bergoyang, itu dh tanda2 darurat dh tue... xyah makan!

1 comment:

Kc Kasedah said...

ni yg aku nak akmal gemok jugak lps bc entri ni! hahahaha :D