04 May 2012

BattleShip 2012

first die kuar aku dh cadang2 mmg akan tgk lah... tgk gazet and deko dieorg promote dis mobie mmg akan ohsemness lah kan.. haha.. aku tgk 2 kali.. nk kate ape lagi.. tgk dgn prasaan xbosan.. first aku tgk ngan manap, mmg sbb dh janji nk tgk ngan die.. and second time g tgk plak ngan kimi..

aku team alien, boleh??

chite die mule2 mmg berat ckit lah.. introduction untuk ape yg jdik kan.. lepas dri tue.. duk keje perang ajelah.. haha.. lawan ngan alien.. chite pasai mamat yang langsung xde keje, last2 masuk navy and mcm biase lah, jdik hero.. dri zero ke hero lah senang chite.. background ade japang semua sbb dieorg ade mcm gathering untuk askar...
aku rase chite ni idup pn sbb mamat yang hero nie ngan nerd sengal yang bijak g panggil alien tue.. haha.. sengal2 ubi aje.. pembuatan alien and pesawat2 die mmg agak2 ohsem aa.. xnmpak cacat cela.. smart aje..
and dat alien super cute ngan mate besar die.. hahahaha..

and Raihana mmg leh kate gadis lah dlm chite nie slain gf si hero yang super hot tue.. pandai Raihana blakon =) hehe.. cantek oh.. and dat guy wit his navy suit, sexy mak ai.. suke plak aku nie.. wpon aku lebih into org bercoveralls air force.. hehehehe.. itu sexy sgt2...

hamboii... 

ape2 pn, kalu ko g tgk kt sound sistem yang maha terbaik.. ko musti puas atie.. and kalu tgk 3D musti mobie nie antara yang terbaik yang ko penah tgk lah.. aku last tgk benda2 perang and suke tgk perang pn chite Pearl Habour bayang kan lah susah nye nk ajak aku tgk chite  perang kan.. so nie antara yang best =DD

so kena lah try g tgk =)



ps - tengah tggu mobie2 summer nk kuar... MIB 3 pn nk kuar dh nie =DD

No comments: