06 April 2012

Toe

Selama nie hanye mendgr lagu2 dalam laptop and mp3.... kali nie dpt tgk LIVE!! wuuhuu... aku teluja amat2.. aku xpenah tgk Toe.. so aku semangat waja.. beli tiket secare pukal bersame2 dgn daghila dan lain2 kt Aina.. die mmg tokan tiket.. kalu die pergi mane2 show retis luar musti ade acara beli scare pukal.. hehe..


lepas keje berlari ke STAR, trun kt KJ and mudik dtg ambek kt citu.. hehe.. so bergerak ke Bentley... Aina dh smpai mase aku smpai.. and yg lain2 g jalan2 kate nye..
aku xsangka sungguh dapat jumpe Faris my collage fren, Amer and paling2 terkujat dapat jumpe Frodo.. heee... die dh kurus ok!

dat show opening wit M.o.z.E, powerrrr.. starting yang  hangat.. berpeluh2.. and bile TOE naik stage, semua dh mcm kena rasuk.. haha.. termasuk aku..

entah lah nk ckp mcmane psai dat show.. agak kecewa.. entah nape feeling die mcm xsmpai.. kalu betoi2 padu msti perasaan die same mcm tgk Mono.. tpi sumpah xsmpai.. ramai jugak yg ckp2 psai sound dat day kurang memberansangkan.. urmmmm.. agaklah..

betoi2 lepas abes show aku gerak balik, besok nye keje oii.. xlalu nk lepak lagi.. =)

suke dapat jumpe kwan2 lah lebih kurang.. haha...



ps - xde band lagi nk tgk... xde ke sape2 nk bawak dtg Sparta ke, Caspian ke, At The Drive In ke, MEW ke.. bhahahahahahahhaha.. =DD

No comments: