03 April 2012

Atin kawen


heeeeeeee... sebuk gak! nk jugak gmbr family...

wit mal & kc yang dtg =)


lambat nye aku chite here.. hehe.. 4hb March mase bufday mak, Atin nikah time pagi and ade makan bradap belah ptg =)

aku ari sabtu dh terpacak depan umah mak and tolong dalam acara rebusan telur.. bhehehehe... aku ngan kak lang bukan lah reti pon.. yang aku penah tgk dieorg rebus letak dalam plastik sbb xnk kasik pecah kan.. and bile mak long datang suruh masuk kan beras plak.. bile beras tue nk kembang makne nye telur pn dh masak.. heeeeeeeeeeeeee.. 500bijik jugak rebus nye xsilap..

lepas dri acare tue, tggu telur2 sejuk bergerak lah ke depan.. Wa a.k.a nenek dh xsabar2 nk bubuh telur dalam bekas2 nye... kena siapkan ptg nie jugak.. sbb mlm acara pasang pelamin anda bilik tidu akan berlangsung.. so nk setel lekas2 so depan leh clear terus ptg tue..

and ptg ckit tue lepas setel keje and aku tolong kak lang setup mane2 hantaran yang xlengkap lagi.. susun balik and mlm dlm kul 8 aku kuar g makan tuti futi ngan adik and aina.. makan kt mamak and aku tgk bola kt ctu terus.. hehe.. sorang2 pon jdik lah.. liberpool arsenal ke ape mlm tue... yang lain semua tgk kt pica xsilap.. rupenye mlm tue dieorg pon tgk bola kt umah.. haha.. ramai gile.. and segan sbb xkenai.. bile dh balik semua, bru lah aku trun kemas2 and bsuh ape yg patut.. and tidu ngan atin and induk kt bawah..

kunun2 nye mlm tue nk kuar ke dowtown tpi alang awai2 dh tidu ngan adik.. hehehehe.. penat wooo tgk alang.. itu ini die buat.. mak smpai pengsan kejap sbb penat sgt2 dh.. aku paham... bnda2 kawen nie, mmg penat die makan sebulan jugak lah lepas majlis..

besok nye, nikah kul 1030.. aku ambek abg Z jugak photoghper nye.. mudah jugak aku nk interaksi kan.. kalu xkenai aku pon blur jap.. nasib baik abg Z sgt2 memahami situasi aku di citu.. thanks =) 2 kali lafaz selamat lah Atin menjdik isteri nye Milo.. lepas dri tue berkejar ke umah tukar2 baju and makan bradap plak.. ade ambek gmbr2 ckit.. kc and mal pon datang dat wedding.. and dewa ku jugak ade mase tue =)

ptg tue aku terus balik tumpang abg z aje.. mudah ckit.. xyah sape2 dtg ambek aku kt chempaka.. mmg penat tpi fun abes lah.. dpat jumpe semua family and induk yang baik sgt2.. tapau kan aku makan yang byk gile.. heeeeeeeeeee...

dat katering mmg sedap so aku rekemen jugak lah buat yang nk buay kenduri... lauk2 die sgt2 ikhlas rasenye... KL catering =)

baju2 atin pon cantek2 jugak ari tue.. suke!!


ps - bile tgk org kawen2 and ade baby nk jugak ade baby... tp xnk kawen.. leh x.... nk baby.... =p

No comments: