15 March 2012

ohsemmness TDEP

TDEP??

live in KL 8 march 2012



haaaaaa.. aku dgr TDEP entah bile.. aku mmg tau lah live dieorg nie pecah and sgt2 all out.. aku beli tiket semua ngan mudik and the geng.. dh plan mmg nk tgk TDEP and TOE same2 ngan dieorg.. so beli pon pukal aje.. dpt aa murah ckit dri harge asal.. hehe..


aku balik keje terus berkejaran ke putra sbb mudik janji ambek kt universiti, smpai2 kt black box mmg dh ramai, jumpe Fatin and Nik, kwan2 dieorg yang lain... jumpe Adzer, Zedan.. lame jugak aa xjumpe dieorg nie.. aku dh bajet mmg ramai yg dtg.. Fain & kecik datang jugak, Fara... 
mmg xsangke dapat jumpe Fain, tpi bentar sgt2... xsempat nk sembang ape pon.. tau2 dh gerak balik aje..

opening band, Killeur Calculateur... senyummm... =) pastu band Ateng and Alice dri Indonesia last band sebelom TDEP start... havoc!!
aku xtau nk ckp mcmane.. sbb dieorg mmg sgt2 kental atas stage.. lompat scare total.. tau2 gitaris die dh terjun ke tgh2 org.. bhahahahahahhaha... voc die xyah chite lah brape kali die flip.. best gile!! kalu aku jantan, aku rase aku pn antara yang lupe diri jugak lah.. nasib baik jugak aku begini rupenye.. hahahahahahahaha.. sabar aje tgk org ramah mesra ngan band depan mata =DD


tp mmg puas bangat nieh! aku kan xpenah tgk band luar yang mcm nie gaye nye.. abes kuat aku pegi pon Mono, Lite aje... xde yang ganas2 gini.. nasib baik jugak aku xpegi Underoath.. ramai jgak yang ilang ingatan kt Underoath sane.. bhahahhahahhahaha... tgk video2 dieorg.. hamboii... =)

TOE nanti aku chite... ohsemness gak tue! =DD

balik lepak makan ngan Kimi, Yunie, Yaser, and the geng kat Asia Cafe, lepak mcm besok xkeje tue.. hehe.. 

ps - xde band nk tgk dh... Morrissey?? =DD

No comments: