09 March 2012

Moge lekas sembuh!!

aku kan bru last jumaat tue cuti, g sepital and g melawat Cik Ecah aku kt sepital sbb denggi... tup tup... selase pagi tue dlm kul 2 pagi abah call...

ila jatuh moto kat pulapol... aku mantain aje... aku anggap die jatuh2 biase aje, maybe xteruk lah... aku msg nik, msg D, msg mudik kasik tau ape yg jdik... aku mmg xleh tidu pn dat mlm, aku bru aje 5minit g bilik mama kunun2 nk join tidu... **kalu xleh tidu mmg g tidu ngan mama ajelah aku... manja x?? =DD

abh kate tggu die balik, nanti gerak skali ke sepital... ok, dlm kul 4 aku dh terpacak kat HKL.. aku xpenah masuk kt area kecemasan... smpai2 tue xleh tgk die lagi... aku sabar... dah start cuak.. kalu setakat calar ckit2 xkan masuk cnie... xkan nk kena tggu2 untuk tgk... fara kate muke die truk... aku ok aje.. muke dh pucat ckit... tgguu...

kul 6.. bru dpt tgk die... **gamam! aku xkuat terus, muke die pecah kt batang idung, mate bengkak teruk, koyak2... T________T sebak nk mampus! aku buat2 kuat.. masuk bilik air nanges, nanges, nanges... teman mama subuh... nanges..

bile doktor semua dh berkumpul, tanye itu ini... aku dh xleh nk berckp dh... teruk sgt emosi aku time tue.. xleh nk trime langsung ape yg jdik... duk nanges aje... xmakan, xmandi... bile dh bawak pndah ke wad... untuk tggu oprated kul 4 aku duk ajelah kt katel nye... adelah kawan2 die dtg tgk...

ptg tue yunie, kc, mal, alfon dtg... ceria lah ckit idup aku.. nik call dri opis... D yang msg tanye2.. buat kawan2 twitter yg mendoakan adik aku... thanks sgt2 kt korang sbb care and ade ngan aku dat time.. thanks jugak buat dewa ku yang msg2... atleast korang2 ade ngan aku... kalu aku sorang aku xtau lah... down gile... xpenah family aku brade dlm situasi mcm nie.. bile aku tgk mama nanges2 smbil ngaji aku xleh tahan lagi... aku xnak susah kan mama T_____T


buat Ila Abdullah,
kalu aku yg brade di tempat kamu, aku xtahu.. aku xcukup kuat ngan semua yg jdik nie.. aku tau ko kuat... ko lebih gagah dri aku... moge lekas sembuh... ape yg jdik nie mmg rapatkan kite jugak 1 family... maybe ade jugak baiknye.. moge kembali pulih seperti sedia kala...
syg ko sgt2 tau x... aku dh xde sape nk ambek kalu malas nk balik naik bas... urmm... cpat2 baik!!!


ps - thanks sexy!! thanks sgt~


No comments: