22 January 2012

Spritz!!! LIVE

dh lame kot dieorg bertape.. heeeee.. atas ketandusan gig dh lame gak aaa aku xtgk dieorg pepom.. nk jamming payah plak nk ikot2.. kang sape plak nk ngantor aku balik ke slayang.. dieorg semua duk ampang aje pon.. kan..

and aku bru prasan flyers tuk 5hb nie kt Umah Api, aku xpnah dgr lah plak name band yang lain2 nye.. akan aku cube dgr lah sbelom berlangsung nye gig 30hb and 5hb nie..

aku dh janji ngan Adam nk tumpang utk 30hb, mcm xnak menyusahkan die aje dri subang nk ambek aku kt selayang and patah balik ke s.alam.. so aku decide g ngan Adam aje.. yang 5hb aku xkasik tau die lagi.. xtau lah nk ikot ke x tue.. aku pon xcheck die ade gig ke x.. hahahahahahahaa...

nie flyers :


SHAH ALAM . 30 JAN 2012



RUMAH API, AMPANG . 5 FEB 2012



ps - rindu kot bunyik2 dri dieorg... nk jgak pegi!! 

No comments: