09 December 2011

rindu family semua

aku penah travel dri satu negeri ke satu negeri ngan dieorg.. and ya, close ngan family Mai wpon aku xde ikatan darah ngan dieorg... urm...
aku rindu nk holiday lagi, aku rase mmg last yg aku pegi ngan dieorg tue... betoi2 cuti lah.. pastu aku duk ikot2 org travel luar skadar tempelan..

baru2 nie family g Sabah.. semua ikot.. aku rapat ngan Mirul kt FB, die uplod semua gmbr kt sane... waaaa... fun nye Sabah.. siap kate lagi, org ajak ikot xmau.. urm.. atas kekangan keje dan duet, mcmane nk ikot adik uii.. kalu tiket flight 100hengget akk ikot aje pon.. hehe =)


nie gmbr atas boat... 

mcm nie lah kalu kluar 1 family... waaaaaaa.... rindu semua!!! lame xsembang ngan daniel, and Iqwan.. hehe..
tcare all...
moge kalian sehat2 slalu.. and moge anasir luar xkan mengganggu gugat gembira nye kalian... =)


ps - bile nye aku nk g holiday nie... =)

No comments: