08 December 2011

gelak lunch

entah kenape ari nie aku nk chite psai lunch aku.. sbb nie antara moment best yang jdik spanjang 8jam aku koje tue.. time aku rehat ade pasang surut.. kdang2 berdua aje.. kdang2 ramai2.. biaselah.. and skrg ade tambah 1 lagi ahli kumpulan si Yuni... heee... =)
selama nie aku, kc, mal and od and kadang2 ade lah geng2 gomen dtg lepak makan skali.. kalu dieorg ade rancakk sembang.. ngarut2 aje pon.. tpi mmg akan menarik time rehat tue jdik bertambah panjang.. hahaha..
leh sembang ape saje... bayang kan "ape sahaje" yer... bahahahahhahahaa....

and harini ikot lah selera abg Z yang nk sgt2 makan nasik kandar.. layan kan ajelah.. dh dri minggu lepas mintak nk nasik kandar.. Ujan plak tue ari nie.. mmg bertambah2 lemak merdulah makanan.. lapar ok..
aku kt opis dh mcm diawangan dh.. ngan sejuk nye, ngan ngantok nye.. kuarlah jalan ke kayu nasik kandar.. xde lah jauh mane pon.. aku sndri xpenah try sbenarnye..

aku ambek standart biase lah, ayam secoet, sayur secoet, nasik sparuh.. ngam! sedap gak lah ayam madu die.. suke =) yang lain2 beriye2lah... ngan kuah campur nye.. brrrrr... xlalu aku... and ade 1 cili ganja ape entah yang abg z suke sgt.. pelik aku nie.. ape yang layan sgt xtau..

 muke dirahsiakan... =p

 nie lah Yunie & Kc adik manis

 mimi & abg z... eeeeeee... abg2 sgt...

hanyut oooo... kenyang + ngantok... hahahhhha....

ps - thanks korang... =)

2 comments:

Kc Kasedah said...

NAMPAK SUSUK LENGAN AKU YG POWERRR!




TAPI KENAPA OD TU JD MIMI? OHHHHHHH HAHAHAHAA =DDDD

ckindollah said...

bahahhaahhaha...

tibe2 mimi kan... sengal dow..
aku nie nape~