29 November 2011

Twilight : Breaking Dawn Part I

aku maraton mobie last weeked... bhahahahaha... dri sabtu ke ahad... sabtu tgk twilight and ahad tgk pussinboots... =)


twilight?
kalu aku kate aku kcewa dgn ape yang jdik boleh x? serius.. aku just suke part wedding.. part Jacob aku dtg and merai kan majlis yang sbenarnye die sedih... T_____T terase kot..
dat wedding mmg super gojess... dlm hutan, and penuh ngan bunge.. waaaaaaaaaa.. like dream wedding... =)
tp itu ajelah chite die pon..
serius, after dat wedding dieorg g honeymoon.. and terus mengandung... boooorinnnnngggg~

itu aje aku boleh simpul kan.. teruk x?
dpt tgk badan my baby pon ckit aje... tp die ade agak2 matang lah dis time.. ade simpan janggut ckit.. alaaaaahaii.... comel abes..

xsabar nk tgk sambungan die.. and aku kena dowlod jugak lah mobie nie... xpuas kot, byk adengan2 kena potong... =)



sexy kan? =)

No comments: