02 November 2011

last sabtuday

aku ingt nk golek aje kt umh last sabtuday... tpi dieorg ajak g minum sat... bunyik nye sat lah... dh nk g shoping, gosip, mencekik lagi.. jdik balik lambat..

lame xsembang ngan nana.. sbb die keje shiff gile.. so mmg payah lah nk jumpe.. nana nie budak kelas aku mase form 5.. duk dekat2 ngn umah Mai, so ade lah jugak lepak2 gosip ngan die..
hehe =)

yang penting makan kt feveret place aku Pha Pha Seafood =) 
ok lah, makan kenyang gile... smpai berlebih2... 20hengget 1 kpale... nice ape.. tomyam die daa boom!!

aku mmg slalu ambek gmbr lepas makan... slalu sengal~

nie lah nana, dri tepi and tue tangan D.. **nk kena bgitau jugak ke.. =p

and ahad nye ade gig Homerun... sbagai org yang super pmalas... tggu lah hujung minggu nie baru aku uplod kot... malas gile nk tgk gmbr 1-1.. ade 500 keping kot... 
dh lah gmbr die skit aje, buat lagi malas nk tgk... **tibe2~
tgk lah, shari dua lagi yer =)


ps - __________________________________________ **tiade kate leh mngambar perasaan aku skrg nie, serius~

No comments: