02 November 2011

Kung Fu Panda 2

aku tgk kung fu panda yang first ngan die **saje mengelabah nk ckp gak kan.. hahahahaha... and mmg tggu2 kung fu panda 2... yeah!!
ape yg hapy nye.. aku xtgk kt wayang pon, takut meleleh air mate berdarah aje.. haha... **sumpah mengelabah ko an..
and akhirnye aku siap memuat trun full mobie, cntek gmbr nye.. suke!!


Rating :
10/10

Chite die :
first tue die xchite asal usul Po tue.. mmg xlogik aa bpak die bangau kot,xkan ank die panda.. bahahahahahahaa... and kali nie chite lah mcmane die leh berpisah ngan family die.. die balik ke kmpung die sbb ade ketrunan raja merak nk balas dendam..
dieorg curik semua benda2 besi dri rakyat sane and buat meriam besi nk letupkan ngara tue.. cool jugak lah.. merak tue power gile, die nk hapuskan ilmu kung fu nk pakai meriam aje tuk lawan .. haha..
jalan chite die lawak mcm biase.. nie mmg super lawak aa... bapak die sengal ubi jugak... and dieorg nie kalu buat baby utk kartun mmg akan jdik super comel ke.. geram gile aku tgk Po mase kecik2.. buat teringin nk bela panda aje.. meleleh air mate tgk die kena tinggai ngan mak die dlm kotak sayur, and mak ayah die dh xde..

xsabar nk tggu no 3!! hehehe...

aku mmg minat chite kartun, leh kate xpenah lepas jugak lah chite kartun.. musti aku tgk punyer.. kalu x pon tggu dvd kuar.. hehe..
and aku ade lgi 3 - 4 mobie lagi nk tgk =)



ps - ape lgi yg xbeli nie =p

No comments: