29 November 2011

kerana sayang

org kata
sayang isteri tinggal2kan
sayang anak tangan2kan

org kata
kalu kite syang org tue
kite kena hapy tgk org tue hapy
wpon kite makan atie

org kata
kalu syg, tpi panas and xleh nk go on buat ape lagi,
tinggai kan, 
biar lah die berbahagia dgn org yang die layak..

org kata
kalu syg, lepas kan die... jgn siksa jiwa org lain..

and
ape yang aku buat skrg?

aku bukan buat benda yang same ke?

tpi
nape aku masih merana mati padahal aku seakan sudah melepaskan semua nye pergi
tak bersisa langsung...

yang sebenarnye...............
berbahagia lah awk..
ingt, yang indah2 pasti akan bersama awk...
mendoakan awk dh jdik rutin rugi sy kini..
sy nk awk hapy sebenarnye.. tcare =)


ps - kerana syang aku lepas kan... tenang lah atie.. tenang yer, mungkin ade lagi yg lain buat kita~

No comments: