04 November 2011

Home Run Party Belon

xde buih so xleh nk panggil dat one pesta buih @ party buih.. haha~

last sunday.. rmai gak.. aku mule2 blur jap.. erm...
maybe sbb agak2 lame gak tggu nk start..
aku tgk first band - dtg dri pahang
pastu second band - jalan sehala
pastu aku duk luar lepak2, tolong kc jage tiket..
pastu tgk Daighila mcm ohsem gile bunyik dri luar.. masuk tgk dri blakang only... nmpak mcm ngeri nk g depan wpon nmpak yan ade kt depan..
pastu stay luar, then Home Run aku kena ambek gmbr.. aku blur.. maybe sbb xbrape sedap badan.. gelak2, pastu lepas Home Run aku lemau..
duduk ajee lah lepas tue.. xlarat dh.. haha.. last band mase Julies nk main terpakse balik sbb takut bas xde lagi dh after 930..



bukti kewujudan aku!
and aku rse aku hanye momok dat day.. haha~

ps - sukses kan.. oklah tue =)

No comments: