09 November 2011

gaji + pizza

gaji aje perlu utk makan sedap yer.. bahahahahaha... and akhirnye gaji di ari kedua aku g makan ngan kc and mal PHD - perasaan hasad dengki @ pizza hut delivery... =DD


sedap gile lah plak, aku hampir lupe rase pizza hut sebenarnye.. sbb last month dominos aku xrase nikmat nye mcm aku mcm kt pizza hut... yummy abes wey~
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. ikot kan gile mmg nk lgi dan lgi...

oder ckit aje, sembang2 betoi lah.. kalu dat kotak pizza ade gmbr femes band xdelah kotak yang letak pizaa sesaat 2 tue dibuang terus ke tong sampah...
aku minat dat kotak, tpi ape aje kan... kalu ade gmbr radiohead ke even sheila on7 skali pon, aku kompom bawak balik dat kotak.. =DD

tpi mmg puas atie, puass sgt2.. next month nk makan lgi lah.. =)

forever love, insyaAllah =)

crik kesalahan tatabahasa beliau! =DD kecian~

ps - hapeningg~

No comments: