20 November 2011

3 mobie!!

aku ade g opis rin last week and collect mobie dri hardisk die.. bhahahaa... kejam x? lepak opis org g ambek mobie.. aku dh malas nk dowlod mobie sndri, slalu lupe nk on dat dowloder.. so mmg makan minggu jugak lah nk setel 1 mobie.. teruk kan.. mmg!

yang aku dh tgk 3 aje.. Scott and The Smurfs and Change of Plan :


chite die utk org yang xminat imaginasi and game mmg buduh gile aa chite nie.. bahahahaha.. tibe2 ade lawan kekuatan, tibe2 ade gaduh2 ngan game.. ade point pakai game lagi kalu dpat bunuh pihak lawan.. tp stail sbb die lawan ade mcm battle of da band aa.. stail lah gile, stage penuh ngan amp.. bayang kan bunyik die pegi mcmane... terbaik aa.. siap kuar2 naga bagai... bahahahahaha... pecah gak aa... tp puas atie gak tgk! chite die xberat mane pon.. =)


chite aku dh salah ambek... aku ingtkan chite yang bru tue ade Ryan Renold tue, rupenye silap.. nie chite pasai 4 org budak yang duk kt Uganda sane, bile mak ayah dieorg dh meninggal mak ayah dieorg wasiat kan dieorg kt kawan baik die yg duk amerika.. sorang ank betoi, 3 anak angkat sbenarnye so berpindah lah dieorg dri Uganda ke america and study kt sane.. 
duk ngan Major + seorg penyanyik, umah 4 tingkat... mmg terbaik gile lor umah.. first floor studio jamming, second ruang tamu, tingkt 3 blik, and basement opis laki die duk buat2 enjin kapal terbang... want dat hous... rase damai gile umah die.. and terase nk ade sbijik mcm tue.. cool!!
and bile duduk ngan couple nie, dieorg kena lah blajar biasekan dri ngan amerika.. yerlah dri Uganda yang serba daif tue ke benda2 mewah kt amerika.. best loor~


hah!! kan aku nk tgk mobie nie tpi xpegi pon... sape nk layan lah gile.. hahahahahaha... so dpt jugak tgk... comel gile wey kampung cendawan.. haha... aku bukan peminat chite ni mase kecik, and mmg ade lah kdang2 tgk.. tpi bgitu menghayati... yes!! dieorg super comel.. hahhahahaha... and dieorg ni ade mcm power jugak lah.. magik like dat... and kalu and rambut dieorg ke, peluh ke ape leh jdik kan air magik mcm tue.. hahahahahhaa.. aku layan aje, sbb comel! boleh lah tu kalu busan2 xde chite nk tgk, nie antara mobie yang boleh ko ilang duke jap aa... gelak2 jap kan =)

and after dis ade lagi mobie nk tgk.. tgk lah sehari 2 lagi mcmane k..



ps - janji ngan adik nk g makan tuti futi... tgk lah mcmane sabtu depan ke... 

No comments: