01 February 2011

yg sebenarNYE #2

yg sebenarnye skali lagi...


1. aku suke ratah milo time tgk TV and akibatnye badan aku kembang

2. aku adict ngan megi ayam letak cili padi ckit.. pedas2 ayam.. sedap gilak

3. kalu aku lapar dlm perjalanan yg jauh & kelaparan i grab SNICKERS... kenyang!!

4. aku xsuke kuar umah pakai baju tak di iron a.k.a berkedut2.. wpon ke kedai..

5. kalu aku kena makan lauk pauk di mane2 kedai, aku lebih suke jdik vegen

6. aku suke jagung . ice jagung . air jagung . jagung rebus . and ape2 jagung

7. aku suke tgk pompuan pakai baju . kasut . beg cantek

8. aku mudah tertarik ngan lelaki belambut kelinting kembang **still xtahu nape

9. aku rase merah tue sexy

10. hye vokal Faizal Tahir sedap kot.. **bru perasan and start kumpul lagu2 die.. lame ass!!

hehe... ini aje utk kali nie...

ps - thanks for da memory.. wpon kejap tpi syiok sbb ade ko.. =DD 

No comments: