22 February 2011

anoying nyee dgn kamu

sometime sy terase sy anoying ngan seseorg tpi disbbkan sy dilahirkan sebgai org yg xreti nk meluahkan perasaan secare derek ataupon tepat kena ke muka sy telan semua tue...

kdang2 sy anoying smpai xmau tgk muke org tue.. lagi2 dgr suare die.. rse nk jerit tepat ke muke dia.. AKU SUMPAH BENCI KO!!
tpi sy dilahirkan utk menjdik org yg xsmpai atie..

kt otak kate xmau xmau xmau... tpi mulut kate OK plak.. bongok betoii... kt otak kate malas malas malas.. tpi kt mulut kate ON aje.. damn gurl, u need to learn to say TIDAK!!

tpi
itu lah tue... kang kite tak bertutur secara sopan, ade aje makhluk yg sentap teruk.. kang kite terus terang, kate kite ni ckp lepas.. kadang2 kite gurau kasar, die kate kite ni xreti berseloroh... kang haku wt endah xhendah kate aku sombong plak.. kang haku malas nk layan, kate haku xreti berkwan.. kang kite mcm nie, kena kritik... kang kite mcm tue, kena jugak... ini semua BULSIT~

sbb tue lah
kalu tgk betoi2 aku hanye ade beberape KAWAN yg haku berckp, bergurau, berchite itu ini.. and ade KENALAN yg hanye haku sape hai, bye...
haku mmg terkenai MALAS, xbrape PUAKE, xbyk sgt ckp kalu dlm phone and msg.. sbb sy dh xretii itu...

idup aku sgt loser buat yg tau.. and smpai skrg saket loser haku tue terus menghantui ku... wt yg xtahu musti kate SUMPAH ko loser.. tpi AKU tetap AKU... janji haku xsusahkan sape2.. =))


ps - xpaham?? xyah paham lah =DD **dlm atie ade sungai mengalir dlm lautan... deng!!

No comments: