27 January 2011

main air

aku dh lame xmandi manda di sungai atau kolam ataupon laut sebenarnye.. sbb malas a.k.a leceh bangat bab2 nk salin2 baju and kalu sungai selalunye tempatnye kurang ckit bab2 fasilitis... 
tandas pon mcm nk roboh... **itu aku pegi 5 ke 4 thun yg lepas lah kan.. mane lah tau skrg nie kt sungai dh ade shower ke... bahahahahahaha...
yg aku tau PD ajelah ade jugak toilet yg berupe toilet.. itupon kena bayar.. payah jugak nk crik toilet free now days ya kwan2.. 

and mase cuti thaipusam ari tue.. D ade familyday opis die.. so aku pon mensebuk kan diri join die sprti biase.. DESA WATER PARK yoo.. aku sumpah xpenah pegi taman tema air nie... even sunway lagoon yg super femes tue pon aku xpenah masuk lagi... LAME x??
bahahhahahahaa... so aku pon ngan kunun2 malu2 unta join lah... aku ade kenai dah 2-3org opismate die sbb ari tue join dieorg bersukan sakan kt PJ nun... so wat2 mcm aku dh in gile lah nie.. kwan2 dh ramai.. bhahahahahahha...

mule2 ade acare sukaneka, aku jdik tukang hambik gmbr banyak2... lepas dri sukaneka, kasik2 hadiah semua bagai baru lah acara terjun secara bebas... YEAH!! acare yg ditunggu2... haha..

mule2 aku mmg xmau mandii.. malas, lagipon xbawak tudung lebih yg bergosok so nk basah2 kaki ajelah... **hanye bertahan 10minit..
aku pon trut same bermain gulongsor yg wt aku gayat.. hahahahhaa... mandi ombak tiruan selame sejam.. and naik entah ape entah smpai naik pitam.. thanks angah, ely and D yg sudah sedaya upaya pujuk haku utk terjun same =DD

xde gmbr utk acara basah sbb kamera and all semua simpan dlm loker.. toilet die best, besau + bersih.. ala2 america dh kt dlm tue.. sbb ade aje yg selamber badak bertower and jln2 dlm bilik air.. DAMN!!

balik dri kejadian, kami decide tapau mekeD and makan kt TTwangse.. and bermule lah acara fotoria bersame2 D, elly and angah... haha... banyak gak snap.. tpi xbyk yg di upload.. =))






ps - thanks korang.. wat aku gelap and idung mengelupas 2 ari selepas kejadian.. nie mmg seronok beronok ronok =).. hye, bile lah kamu nk balik dri kejauhan nie.. T_T

No comments: