03 January 2011

lega 3 saat

aku nie leh kate mempunyai ANTIBODY yg sgt2 lemah.. tiap2 bulan akan demam akibat introduction nk ke dtg bulan..
lembik sungguh.. demam bukan main2 panas die mcm nk meletop pale otak nie... and skrg nie aku ngah mengalami sintom2 kronik

1. urat2 kt kapla jdik ketat
2. tekak saket
3. semeseme
4. badan kejap sejuk jap panas
5. saket penggang

ahaaaaaaaa... best x?? tiap2 bulan akan dapat saket2 nie.. T_T xlaratt wey.. nk batuk seksa, nk telan liur seksa.. and lega 3saat aku nie sbb aku mandi and basah pale.. itupon kejap aje rambut dh kerin... nk tiduk lagi lah seksa... last2 aku ke habit lame aku.. telan & tidu secare x semule jadik...

tidu tinggikan bantal utk membantu dlm proses pernafasan.. makan ubat banyak2 utk lekas baik.. nk try makan vitamin ape2 lah tuk kuatkn antibody tue.. T_T


ps - nk minum teh o panass sile jauh kan dri HP anda.. terima kaseh kekasih =)

No comments: