02 December 2010

seminggu yg berkilometer

start dri jumat kot smpai lah ke ari nie jumat balikk... ape yg aku BZ nyer.. aku ilang ingatan... T_T
jumat mlm, aku p melawat mai, kasik lah ckit buah pikiran tuk hantaran dan tggu keluarge belah lelaki die dtg.. and sbtu, aku p nikah nyer mai... lepas nikah, p curve carik barang2 tuk outdoornye mai.. ahad majlis sanding maisarah ku syg.. senin tue ingtkan nk rehat.. and xdpt gak... aku g damansara, g carefour jumpe kak lang and adik... **mmg dh lame gile teringin nk g tgk kedai =))
selase mlm jumpe sab lepak mcd makan2.. rabu siang2 lagi D dh seret aku p makan ayam pop kt kedai wak peng.. ptg g OU...
mlm bzbody jumpe crew2 pocket art, teringin sgt nk jumpe nuar and IB, asyik2 dgr name aje.. kenai pon kt FB.. smlm dpt ketemuk same mereka =))
and ari nie kames masuk jumaat aku jumpe abg nizam dan alfon tuk majlis suai kenai **bahahahahaha... kenai2 aje.. chite pasaii pakej2 lah ape lah... hye cool gile bile tau alfon main catur tuk skolah... **catur OK!!
mcm bodoh aje statement aku... bahahhhahahaha...

hayooo.. mlm packing beg... besok sy ke GERIK T_T... loneranger ok.. doakan sy baik2 saje ke gerik sane.. atas urusan kasih syg sy akan ke sane..
wt SPRITZ!!! syg.. GOOD LUCK tuk pepom sbtuu nie.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... aku akan ulang2 ckp yg aku terkilan xleh tgk korang sabtu ahad nie... sgt2 xdpt nk tukar date T_T
moge semua berjalan lancar and CD jalan laju ckit... bahahahahahahahha... syg korang =))
wt sibertuah yg akan ke pontian, slamat jln nok.. moga selamat smpai dan selamat balik.. hope line tepon ok nantii aku msg ko... bahahahhahah.. **mcm lahanat ucapan aku...

oklah.. happy2 sabtu dan ahad... hope trip aku best sgt =)

ps - aku syg kamu lah ngek!!

No comments: