12 December 2010

FB kunun2 berwajah baru

ape yg baru nyer???

1. status nyer box di hidekan.. kunun2 nk organize lah ckit kot... kemas.. xdelah nampak ajee.. "whats on ur fucking mind" tue... hehehhhehee... tp design die buruk T_T

2. kt RECENT ACTIVITY.. ape kejadahnye detail bebenor plak... smpaikan aku antar =) kt status org lain pon ditirunye balik letak kt wall aku... peh.. nk tnjuk dema hebat2 belaka ka.. leh copy and paste plak kt wall aku as a activity yg aku wt... so ANOYING meng T_T

3. profile baru xde tmpt luahan perasaan kt belah kiri bawah kan?? alaaaaaaaaaaaaa.. aku perlukan dat box tue mengarut mencarut... plzzzzzzzz... aku nk boxx tue...

4. pastu aku tgk gmbr2 jdik banyak gile... gmbr yg di tag terjojol keluar, gmbr kwan2 dibesaukan belah kiri, gmbr2 kwan2 yg same2 kawan blah kanan... apesai besau bebenornye gmbr nyer T_T anoying....

5. kalu tukar profile baru nieh, page yg kite dok like2 bagai nk rak tue die sembunyik kt mane??  aduii... mcm2 hal =p

6. aku rse FB lame dh cukup cun dh.. simple and mudah paham.. sbb tue budak darjah 1 ke 2 pon dh pandai main FB.. bahahah... bile2 die tukar2 bukan lah xsuke... tp ambek mase tuk terima kan.. biaselah tue... dieorg pon nk update system jugak.. musti ramai pekerja baru niehh.. idea berlambak2... smpai jdik rojak dh profile page kite yg cun dulu... bahahhahhaha...

7. ape2pon FB ajelah tempat mudah nk crik customer.. wpon ade care2 lain lagii.. stakt nie  FB yg termudah kan... =)


ps - lantak lah die nk tunggang terbalik ka... janjii aku still pakai profile yg lame... bahahahahahhaha  =DD

No comments: