09 November 2010

xsanggup tgk

selepas aku berkeje kt opis a.k.a ruang tamu umah.. siap kan segala kontrak utk customer and printing ape2 yg perlu disediakan... ajak abg g antar Lilo p klinik sat... abg ok aje..
so bawak lah die naik kete yg dibawak oleh samseng jalanan... bahahahahha.. **abg suke bwk kete laju2.. langgar semua bonggol yg ade.. kecooohh aa...

lepas smpai tue nasib baik bukak lagi, klinik nyer KM VET PHARM... mcm2 ade.. hehehe.. aku takut sebenarnye.. even aku sndri xpenah dirawat kt hospital.. syukur Alhamdullillah yg aku xpenah kena tahan wad ataupon dpt treament kt hospital.. abes kurang pon aku p klinik.. jumpe tak dan 5 minit dh kuar dh... =)

so lepas isi2 borang semua, masuk bilik doktor.. timbang and ambek suhu badan.. **ingtkan masuk ikot mulut rupenye masuk ikot ehem2.. sakett!!!nye....
pastu die dh start korek2 mulut Lilo, tgk gigi, tekak die... hishh.. aku dh bergenang dh.. xtahan tgk die kena wt mcm tue.. Then lepas disiasat die saket ape.. start lah masuk air.. lagi lah aku xleh terima.. **tgk org masuk air pon aku ngiluu... lagi2 org tua like my atuk mase saket.. sedih!! die menerima beberape das suntikan... teruk nye.. apelah agak2 nye yg die saket.. dieorg sembang gune bahase doktor, yg aku dpt tangkap pn Lilo kena saket tekak and bengkak gusi.. and salah makan... apelah yg Lilo dh bedal mase kuar umah ptg sebelum die demam tue =(

ape2 pon lepas dri itu die seakan2 sedikit bermaye.. siap ade kelas memyuapkan makanan kepada Lilo dlm bilik doktor tue... **cni sye ajar kamu kasik die makan ini makanan, slang india lah.. doktor india maaa... aku pon OK2...
and dlm ati aku, mati aku nk bayar nie.. disbbkan xbawak cash banyak aku beragak2 jugak... siap suruh abg dulukan kalu xckup... and RM86 adalah ongkos yg perlu dibayarkan kepada adik yg jage kaunter tue... THANKS ADIK, sbb layan sembang ngan abg nizam yg becok nie.. and layan kami2 nie wpon mase tu mmg time2 die nk tutup klinik dah..
hehehehehe.. =) nanti kena dtg lagi sbb nk wt rawatan susulan plak..

ps - nk bwak si PP gemuk and Adik p treament perut, kasik ubat cacing ka... ape2 lah.. janji dieorg sehat sejahtera =)

No comments: