17 November 2010

sakan

totally KENYANG

aku kalu duk kmpg akan dihidangkan ngan makanan standart raye aji lah.. sup daging, bihun sup ka, daging bakar ka.. ape2 yg dikatakan sebagai makanan yg berunsurkan daging semate2...
dan akn berlarutan selama 2-3 ari.. jemu daging~

and
slalunye kalu raye kt kl pon aku jarang berjalan ke umah org.. bantaii tiduq ja.. =p
ARI NIE
ari bersejarah lah kirenye, aku p umah mak enab kt sentul.. da same house yg aku pegi mase raye puase.. and tak aspect makan sedap2 pon.. biase2 aje.. last2 ade jugak nasik himpit dan kuah kacang... yeaaaaaaaaaaahh... syg mak =DD
ade jugak, mee kari yg terbaik, sambal sotong lah... kuah lode.. **sbut pon kenyang dh.. and lepas dri itu ke umah Solleh, konsider sedare mak jugak.. bajet2 lepak minum aje.. hehehehe.. kami dihidangkan soto... makan lagii.. dasyat nye aku raye.. mase raye puase ari tue pon aku xserajin nie =p
and ke umah D and Mai... dpt makan ketupat palas, pulut kuning, laksa, ayam masak ape entah.. aaaaaa...
kenyangg~
 meriah jugak org KL smbut raye qurban... SYUKUR =)
balik tue, D p umah aku plak.. pekena laksa yg aku wt.. tapau ckit tuk mak nye.. and si asilah dtg jugak makan laksa here.. =)

ps - skrg nie perut rase nk meletop kekenyangan~

No comments: