14 November 2010

demam paling depress

bahahahaahhahaha... apekah yg aku pikirkan sepanjang aku demam aku pon xtahu lah... aku jdik agak2 murung sejak2 demam nih.. makan ubat, tidu.. makan ubat and tidu.. yes. dat ubat ade sukatan dadah yg maha hebat.. so lepas aku makan terus telelap.. and akan terjage bile ubat tue dh x berkesan.. cilanat punyer ubat.. =DD


nk tau nape demam pling depress sbb nyer aku layan chite2 bapak sedihh lah dis wekk.. aduhaii... aku xleh telan lagii.. and semlm aku tgk THE LAST SONG yg  dibintangi si Miley Syrus... **dibintangikan.. bahahahahahaha.... lagu2 dlm chite nie best2 jugakk.. mau muat trun nantii... =)
chite pasai family sebenarnye.. damn.. mcm patah kaki sbelah bile bapak die mati.. even dieorg xpenah rapat and baru2 try nk baik2.. aku terase jugak, sbb aku pon kategori xrapat langsung ngan ayahanda aku.. berckap pon kurang.. tpi mcmane nk menharung ari2 kalu die saket, masuk sepital ke, boleh ke aku tempuh semua tue ngan tabah ati.. lagi2 kalu die pegii.. sape plak dh drive persona die tue.. dah xde plak dgr suare jantan dlm umah nie.. ayahanda aku tue ajelah lelaki kt cni.. so mcmane kan.. =)
** terpikir2 smbil sapu air mate... and ++ umah bapak die best gile lor.. tepi laut.. and bapak die meninggalkan pon mase ngah tgk laut... aduhh~

chite2 mcm nie xmasuk plak malaysia nie.. kalu chite ngarut2 laju aje sampaii kt cni... bahahahahaha... nie chite ade msg maaa.. nk kate lucaah ka separa lucah ka xde gak.. chite family kan.. what lah do U aspect??
hehehehehhehhee....

ape2 pon chite nie xbosan.. aku ade lagi 2-3 chite yg tangkap leleh nyer nk story mory here... tggu naaa =)

ps - demam nie suke dgr mono, kuat makan, kuat mandi tgh mlm.. bdan panass aje.. aduh aduh.. besok kena p jumpe client meng... cepat lah baikk T_T

No comments: